Vásárlási feltételek
Vásárlási feltételek
Minden tudnivaló szállítással, költségekkel, garanciákkal kapcsolatban itt olvasható.
Vásárlás, rendelés menete
Vásárlás, rendelés menete
Amennyiben vásárolni/rendelni szeretne, a következőképp járjon el:
1. A megvásárolni kívánt termék oldalán válassza ki a kívánt mennyiséget, és a Kosárba rakom gomb segítségével tegye a terméket a kosarába. Egy termékből csak fogyasztói mennyiség, azaz maximum 10 darab rendelhető.
2. A jobb felső sarokban, a zöld fejlécben található kosár ikonon megjelenő szám jelzi, hogy hány termék van a kosarában. A kosár ikonra kattintva az eddig kiválasztott termékek listáját láthatja.
3. A kosár oldalon még módosíthatja a vásárolni kívánt termékek mennyiségét, a termék neve melletti legördülő listában kiválasztva a megfelelő számot. Amennyiben meggondolta magát, a termék ára mellett jobb oldalon megjelenő X-re kattintva eltávolíthatja a terméket a kosarából.
Ha van kuponkódja, azt a kosár oldalon, a Rendelés összegzése szürke panelen az Adjon meg egy kuponkódot mezőbe írja be.
A Szállítási díj felirat mellett található Díjak alakulása linkre kattintva már előre kiszámolhatja, hogy mennyibe kerül majd a termékek kiszállítása. A szállítás 25.000 Ft felett ingyenes, így ha elérte ezt az összeget, a szállítási díjkalkulátor nem jelenik meg.
A Tovább a fizetéshez gombra kattintva léphet tovább a rendelés véglegesítéséhez.
4. A Számlázási adatok panelen adja meg az adatait. Ha már korábban regisztrált az oldalon, a mezők felett található Bejelentkezem linkre kattintva beléphet fiókjába. Miután megadta az adatait, kattintson a Tovább a szállítási módokhoz gombra.
A Szállítási módok panelen válassza ki a kívánt szállítási módot, majd kattintson a Tovább a fizetési módokhoz gombra. A Fizetési módok oldalon válassza ki a kívánt fizetési módot.
A megrendelés véglegesítése előtt ellenőrizze a megadott adatait, a kiválasztott szállítási és fizetési módokat, mert a megrendelés elküldése után már nem lesz lehetősége módosítani azokon.
A rendelés véglegesítéséhez fogadja el az adatvédelmi és vásárlási feltételeket és a Megrendelés elküldése gombbal véglegesítse rendelését. Ha a bankkártyás fizetési módot választja, az oldal átirányítja az OTP bank fizetési felületére, sikeres fizetés után pedig visszairányítják az oldalra.
A megrendelés elküldése után megjelenik egy Sikeres megrendelés oldal, illetve az előzőleg megadott e-mail címre megrendeléséről minden esetben visszaigazoló üzenetet küldünk.
Felvilágosítás, speciális kérés és esetleges probléma esetén kérjük, keresse meg a Györgytea Kft. ügyfélszolgálatát az rendeles@gyorgytea.hu címen.
Szállítási díjak
Szállítási díjak
Az árucikkek mellett feltüntetett ár bruttó vételár, amely tartalmazza az általános forgalmi adót (ÁFA) is. A vételárak a szállítás költségét nem tartalmazzák, az külön fizetendő. A termékek mellett szereplő vételárak biztosan nem változnak meg a megrendelés leadása és az árucikkek kézhezvétele közötti időszakban. Bármilyen felmerülő probléma esetén a vevők érdekeinek maximális figyelembevételével járunk el.
25.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes.
A szállítási díjak a csomag súlyától, az átvétel és fizetés módjától függően változnak:
Külföldi megrendeléskor a feltételek eltérőek, amiről Vásárlási feltételek ide vonatkozó pontjában olvashatnak.
Fizetési módok
Fizetési módok
Mindhárom átvételi módon történt rendelés fizethető készpénzben az áru átvételekor, illetve bankkártyával az interneten, a rendelés leadásakor előre. Az online fizetéshez az alábbi fizetési módot kínáljuk:
Garancia
Garancia
Termékeinket a Fogyasztóvédelmi Törvényben előírtakkal összhangban lévő jótállási feltételekkel hozzuk forgalomba.
Jótállást kizáró tényezők
Jótállást kizáró tényezők
A vásárolt termék sértetlenségét a Vevő átvételkor köteles ellenőrizni. Nem áll módunkban a jótállást érvényesíteni, ha a termék sértetlen átvételét igazoló dokumentum aláírása után a Vevő külsérelmi hibára hivatkozik.
A vásárlástól való elállás joga, módja, következményei
A vásárlástól való elállás joga, módja, következményei
A vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni. Ezt az igényét jelezheti e-mailen a rendeles@gyorgytea.hu címen. Ebben az esetben a Vevőt semmilyen költségviselési kötelezettség nem terheli.
Amennyiben a vásárlástól az áru átvételét követően el kíván állni, akkor azt a következő módon teheti meg:
- A Vevő a szerződéstől 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. Az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette.
- Gyógyteákat és más hasonló, emberi fogyasztás, gyógyászati felhasználás útján hasznosuló terméket jellegükből fakadóan kizárólag felbontatlanul, sértetlen csomagolásban veszünk vissza.
- Az Eladó kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a Vevő részére megtéríteni. A csomagolás sérüléséből adódó költségek a Vevőt terhelik. A Vevő viseli az áru visszaszolgáltatásából eredő költségeket. A Vevőt ezenfelül egyéb költség nem terheli.
- Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
- A Vevő jogosult elállási jogát gyakorolni, ha a termékről felbontás után derül ki, hogy bizonyítottan hibás, és a hiba az áru átvételét megelőzően keletkezett. A termékre 8 napos cserelehetőséget biztosítunk.
A felelősség korlátozása
A felelősség korlátozása
A termékismertetőknél leírtakat oly módon terveztük, hogy semmiképpen ne adjunk félreérthető információkat. Az Eladó semmilyen esetben sem tehető felelőssé a termék használatával kapcsolatban a Vevőnek vagy másnak okozott közvetlen vagy közvetett kárért, vagy bármilyen más kárért. Az Eladó bárminemű teljes anyagi felelőssége nem haladhatja meg a Vevő által a termékért fizetett összeget.
Átvételi módok
Átvételi módok
Háromféle átvételi mód közül választhat, hogy a megrendelt termékeket megkapja:
1. Házhozszállítás:
Postai úton, a megadott szállítási címre. Az Ön küldeményeit a feladást követően a Magyar Posta Logisztika (MPL) szállítja. Küldeménye(i) felől - szükség esetén - az alábbi elérhetőségeken érdeklődhet:
- Telefonon: +36-40-31-32-33 (munkanapokon 08:00 - 17:00 óra között).
- E-mailben: customer.service@posta.hu
A küldemény a feladás után nyomon követhető a www.posta.hu oldalon és a küldeményazonosító(k) megadásával.
2. Átvétel a Postán:
Rendelését már több mint 2600 Postán átveheti, fix nyitva tartási időben. Az Önhöz legközelebb eső Postát a rendelés leadásakor választhatja ki. Az átvétel időpontjáról SMS-ben kap tájékoztatást.
3. Átvétel Csomagautomatában és Posta Ponton:
Magyarországon több mint 500 PostaPonton átveheti, fix nyitva tartási időben csomagját. Az Önhöz legközelebb eső PostaPontot (COOP PostaPont, MOL PostaPont, Csomagautomata, Media Markt és Trendmaker) rendelés leadásakor választhatja ki. Az átvétel időpontjáról SMS-ben kap tájékoztatást.
Külföldi vásárlás menete
Külföldi vásárlás menete
Külföldi vásárlóink is rendelhetnek a honlapunkon keresztül, ebben az esetben ajánlott küldeményként juttatjuk el a megrendelt termékeket a címzetthez. Ilyenkor csak átutalással történő előrefizetésre van lehetőség, utánvételes fizetésre nincs. A termékek árához utaláskor kérjük, adják hozzá a szállítási költséget is. A magyarországi csekkbeváltás nehézkessége és rendkívül magas költsége miatt a csekkes fizetést sajnos nem áll módunkban elfogadni.
A szállítási költség a csomag súlyától és a szállítási címtől függően változik, nagyságrendileg 10.000 - 15.000 Ft között. A szállítási költség tartalmazza a postaköltséget valamint a külföldről történő utalás banki költségét is. A pontos összeget forintban számolva a megrendelés után e-mailben küldjük el Önnek, a számlaszámmal együtt.
Átutaláskor a megjegyzés rovatba kérjük feltüntetni a megrendelő nevét, valamint a szállítási helység nevét.