Györgytea Plusz hűségprogram
Gyakran ismételt kérdések


Általános kérdések
A vásárlóink által leggyakrabban feltett kérdésekre itt találhat válaszokat.
Ki vehet részt a Györgytea Plusz Hűségprogramban?
Ki vehet részt a Györgytea Plusz Hűségprogramban?
A programban kizárólag 18. életévüket betöltött, cselekvőképes magánszemélyek vehetnek részt. Jogi személyek és jogi személyiséggel nem rendelkező szervezetek nem jogosultak a részvételre.
Hogyan lehet csatlakozni a programhoz?
Hogyan lehet csatlakozni a programhoz?
A részvételhez regisztrálni kell a www.gyorgyteabolt.hu oldalon, és a bejelentkezést vagy regisztrálást követően automatikusan hűségprogramtaggá válsz.
Milyen pontokat lehet gyűjteni a programban?
Milyen pontokat lehet gyűjteni a programban?
- Regisztráció: 200 pont
- Vásárlások: minden elköltött 100 Ft után 10 pont
- Születésnapi bónusz: 200 pont a regisztrált tag születésnapján
Mennyi ideig érvényesek a pontok?
Mennyi ideig érvényesek a pontok?
A pontok a megszerzéstől számított 365 napig érvényesek.
Hogyan lehet beváltani a pontokat?
Hogyan lehet beváltani a pontokat?
- 500 pont: 5% kedvezmény a következő vásárlásból.
- 2000 pont: 10% kedvezmény a következő vásárlásból.
- 4000 pont: 20% kedvezmény a következő vásárlásból
- 2500 pont: Ingyenes házhozszállítás a következő vásárlás esetén. (Az ingyen szállítás nem vonatkozik a csomagolásmentes szállítási módra!)
Beálthatók-e készpénzre a pontok?
Beálthatók-e készpénzre a pontok?
Nem, a pontok nem válthatók be készpénzre és nem átruházhatók.
Milyen exkluzív előnyökkel jár a program?
Milyen exkluzív előnyökkel jár a program?
- Szezonális duplapontos akciók
- Előrendelési lehetőség
- Születésnapi bónusz: ajándékpont évente egyszer.
Hogyan kerülnek jóváírásra a pontok?
Hogyan kerülnek jóváírásra a pontok?
A pontok a sikeres rendelés teljesítése és kifizetése után kerülnek jóváírásra a regisztrált tag számláján, a vásárlást követő 30 napon belül.
Mi történik a pontokkal termék visszaküldése esetén?
Mi történik a pontokkal termék visszaküldése esetén?
Termék visszaküldése esetén a vásárlásért kapott pontok levonásra kerülnek a regisztrált tag számlájáról, vagy nem kerülnek jóváírásra.
Hol lehet elérni a részletes adatvédelmi tájékoztatót?
Hol lehet elérni a részletes adatvédelmi tájékoztatót?
A részletes adatvédelmi tájékoztató a www.gyorgyteabolt.hu oldalon érhető el.
Hogyan lehet kapcsolatba lépni a Györgyteával?
Hogyan lehet kapcsolatba lépni a Györgyteával?
A Hűségprogrammal kapcsolatos kérdésekkel az alábbi elérhetőségeken lehet kapcsolatba lépni:
- E-mail: info@gyorgytea.hu
- Telefon: +36 (46) 390-278 (munkanapokon 9:00-17:00 között).
Hogyan lehet kilépni a Györgytea Plusz Hűségprogramból?
Hogyan lehet kilépni a Györgytea Plusz Hűségprogramból?
A Hűségprogramból történő kilépéshez küldj egy e-mailt az info@gyorgytea.hu címre, add meg a neved és az e-mail címed amivel regisztráltál. A levél feldolgozását követően kiléptetnek a Hűségprogramból.
Kapcsolat
Továbbra sem találja, amit keres?
Ha nem találja kérdésére a választ a Gyakran Ismételt Kérdésekben, az űrlap kitöltésével üzenetet küldhet nekünk.